Nadgodziny pracowników

Pozbądź się papierowych wniosków!
Sprawne i komfortowe rozwiązanie do obsługi urlopów i nadgodzin BEZ papierowych wniosków.
 

Korzyści z wdrożenia URIXa

  • Eksport do programów kadrowych - już nie musisz przepisywać papierowych wniosków ręcznie!
  • Wszystkie wnioski w jednym miejscu z przejrzystymi i rozbudowanymi raportami nieobecności i nadgodzin pracowników
  • Kalendarz nieobecności - koniec problemów z brakiem informacji o tym, kiedy danego pracownika nie będzie w pracy
  • Planowanie urlopów - Każdy pracownik wie ile zostało mu urlopu i może go zaplanować w prosty sposób
  • Proste wdrożenie aplikacji - kliknij i zobacz etapy wdrożenia!

  Elektroniczny obieg dokumentów

  • URIX wysyła powiadomienia o każdej zmianie zgłoszenia nadgodzin.
  • Osoba akceptująca wnioski otrzymuje powiadomienia o potrzebie rozpatrzenia wniosku.
  • W systemie istnieje możliwość dostosowania procesu akceptacji do struktury firmy.

Zgłoszone nadgodziny:

Zgłoszone nadgodziny

 

  Raporty i zestawienia

Każdy raport można wyeksportować do Excela w celu dalszej obróbki danych. Dodatkowo z poziomu raportów można użyć rozbudowanych filtrów.
 

Dostępne raporty:

  • Lista nadgodzin z rozbiciem na wysokość dodatku należnego pracownikowi. Dodatkowo wyświetla informację o tym czy nadgodziny są do wypłaty oraz czy zostały już wypłacone.

 

Uprawnienia do dostępu do raportów

System umożliwia przypisanie odpowiednich uprawnień do poszczególnych raportów. Przykładowo można ustawić, że kierownik danego działu widzi w raporcie tylko swoich podwładnych.

 

Nadgodziny - dodatek do wynagrodzenia

 

  Proces obiegu Wniosków o nadgodziny

1. Pracownik wybiera dzień i zakres godzin, w których wykonywał planuje wykonać pracę w nadgodzinach (lub wykonał) oraz zaznacza czy nadgodziny mają został wypłacone w formie dodatku czy odebrane jako czas wolny. Może również wpisać komentarz do składanego wniosku, np. o identyfikator projektu, nad którym będzie pracował.
2. Wniosek poprzez jedno kliknięcie myszką zostanie wysłany do akceptacji.
3. Osoba akceptująca zostanie powiadomiona mailem o nowym wniosku, który wymaga rozpatrzenia.
4. Akceptujący loguje się do systemu i akceptuje bądź odrzuca wniosek o nadgodziny, o czym pracownik zostanie poinformowany mailem.

O każdej zmianie stanu wniosku pracownik jest informowany na bieżąco drogą mailową.
 

Planowanie nadgodzin i nadgodziny już przepracowane

Pracownik ma możliwość zgłoszenia zarówno nadgodzin zaplanowane, jak i przepracowane w przeszłości.

Wniosek o nadgodziny:

Nowe zgłoszenie nadgodzin

 

Podgląd zgłoszonych nadgodzin:

Podgląd zgłoszenia nadgodzin

 

  Odbiór nadgodzin jako czas wolny

Pracownik może odebrać nadgodziny poprzez zgłoszenie nieobecności typu "Wolne za nadgodziny". System sam oblicza liczbę godzin i dni, które pracownik może odebrać oraz automatycznie oblicza pozostałe nadgodziny do odbioru.

  Wyliczanie dodatku do wynagrodzenia

URIX automatycznie oblicza wysokość dodatku do wynagrodzenia, który należy wypłacić pracownikowi.

Należny dodatek jest wyświetlany w formie raportu umożliwiając również eksport do Excela.
 

Nadgodziny - dodatek do wynagrodzenia

 

  Rozliczanie nadgodzin

Nieodebrane nadgodziny można oznaczyć jako do wypłaty w formie dodatku do wynagrodzenia.

  Wypłata dodatku za nadgodziny

Nadgodziny, które zostały oznaczone jako "do wypłaty" można następnie oznaczać jako wypłacone, np. po przelaniu wynagrodzenia z dodatkiem na konto pracownika.

Nadgodziny do wypłaty

 

  Etapy wdrożenia

Poniższe kroki dotyczą wdrożenia aplikacji z importem danych o nieobecnościach z innej aplikacji. Możesz rozpocząć korzystanie z URIX od razu, jeśli nie chcesz importować danych.

  1. Wykonujemy import danych o pracownikach i ich nieobecnościach do aplikacji URIX.

  2. Wspólnie z Działem Kadr weryfikujemy zaimportowane dane.

  3. Wysyłamy powiadomienia do pracowników z loginem i losowym hasłem oraz przewodnikiem po aplikacji (e-bok w formacie PDF).

Pamiętaj! Gwarantujemy pomoc podczas wdrożenia i korzystania z aplikacji.

 


Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.